Toimitus- ja palautusehdot

Toimitusehdot

Tuotteen myyjänä toimii Tap & Map Oy (jäljempänä me). Baarikierros on tuote, jonka asiakas voi ostaa Holvin verkkokaupasta tai suoraan meidän kautta. Nämä toimitusehdot kattavat kummatkin ostokanavat.

 

Tuotteen ostaminen

Tuote ostetaan Holvin tarjoamassa ja ylläpitämässä verkkokaupassa viemällä tuote ostoskoriin ja maksamalla tuote tilauksen yhteydessä. Jos haluat ostaa suuremman määrän tuotteita tai haluat maksaa tilauksen laskulla, pyydämme ottamaan yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen tervehdys@baarikierros.fi

 

Tilauksen sisältö

Ellei toisin ole sovittu, tilaus sisältää ainoastaan meidän suunnitteleman ja painattamamme opaskartan. Kartassa on tietoa reitin baareista, reittiohjeet sekä kartta. Lisäksi kartassa on oma osio baarien ja juomien arvostelua varten. 

Tilaukseen ei sisälly:

  • Ravintolassa nautittuja juomia tai muita virvokkeita
  • Matkustamiseen (esim. joukkoliikenne) liittyviä lippuja
  • Automaattista sisäänpääsyä kierroksen baareihin. Sisäänpääsy voi estyä esimerkiksi tilanpuutteesta tai kierroksella olevan henkilön liiallisesta päihtymystilasta/epäsopivasta käytöksestä. Suosittelemme kohtuutta alkoholijuomien nauttimisessa sekä hyvää käytöstä niin ravintoloiden henkilökuntaa kuin asiakkaitakin kohtaan. 
  • Tuotteen ostaminen ei oikeuta sisäänpääsyyn jos ostaja on alle 18-vuotias. Tuotteen ostaminen ei myöskään takaa sisäänpääsyä niille täysi-ikäisille henkilöille, jotka eivät täytä kierroksella olevan ravintolan omia ikärajavaatimuksia.

 

Vastuuvapaus 

Tap & Map Py ei ole vastuussa ravintoloiden edustajien tekemistä päätöksistä esimerkiksi aukioloaikojen tai sisäänpääsyyn ja tarjoiluun liittyvissä seikoissa. 



Tilauksen maksaminen

Maksu tapahtuu ensisijaisesti Holvin verkkokaupassa. Erikseen sovittaessa tilaus voidaan maksaa myös laskulla. Tätä varten ostajan tulee olla meihin erikseen yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen tervehdys@baarikierros.fi

Maksuvaihtoehdot:

  • Visa luottokortit
  • Mastercard luottokortit
  • Handelsbanken
  • Ålandsbanken
  • Nordea
  • S-Pankki
  • Aktia
  • Säästöpankki
  • Osuuspankki
  • Danske Bank 
  • POP Pankki
  • Oma Säästöpankki

Toimitus

Tilaus toimitetaan ostajalle mahdollisimman nopeasti hyväksytyn maksun jälkeen. Maksamisen jälkeen ostaja saa sähköpostiinsa vahvistuksen ostosta. 

Verkkosivuilla ja verkkokaupassa näkyvä toimitusaika on arvio. Toimitusaika voi muuttua. Myyjä ei ole vastuussa toimitusajan muutoksista.

 

Tilaus toimitetaan tavallisesti kirjepostina. Mikäli toimitus kirjepostina ei ole mahdollinen, lähetetään tilaus postipakettina. 

Palautusehdot

Käyttämättömällä ja myyntikuntoisella tuotteella on 14-päivän palautusoikeus. Tuote toimitetaan ostajalle tarralla sinetöitynä. Mikäli sinetti on avattu, ei tuotteella ole palautusoikeutta. 

 

Asiakkaan mukaan räätälöidyillä tuotteilla ei ole palautusoikeutta.




Tuotteen palauttamisesta ilmoittaminen

Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme: Tarkastamme palautusoikeuden ja annamme tarkemmat palautusohjeet. 

 

Tilauksen palauttamisesta tulee aina ilmoittaa etukäteen. Pelkkä tilauksen palauttaminen ei mene palautusoikeuden piiriin. 

 

Ostajan antamat virheelliset tiedot

Mikäli tilaus palautuu meille ostajan antamien virheellisten osoitetietojen vuoksi, emme korvaa postikuluja. Tilaus voidaan lähettää uudelleen asiakkaan kustannuksella postin voimassaolevan hinnaston mukaan. 

 

Palauttamisesta aiheutuvat kustannukset

Ostaja vastaa itse tuotteen palautuksesta aiheutuvat kustannukset. Tuotteen voi palauttaa normaalilla kotimaan postimerkillä varustetussa kirjekuoressa. Ajankohtaiset hinnat näet postin hinnastosta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/kirjeet-ja-postipalvelut/laheta-kirje-tai-kortti

 

Rahojen palauttaminen ostajalle

Tap & Map Oy palauttaa rahat ilmoittamallesi tilille 14 päivän kuluessa siitä kun se on saanut palautusilmoituksen sähköpostitse. Rahoja ei kuitenkaan palauteta ennen kuin Myyjä on saanut tuotteen/tuotteet takaisin tai ostaja on muuten (esimerkiksi kuitilla) todistanut että tuote on lähetetty. 

 

Jos tuote on rikki vastaanottaessa

Mikäli tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana, on ostaja oikeutettu korvaavaan tuotteeseen tai kauppasumman palauttamiseen. Ilmoita meille vahingoittuneesta tuotteesta välittömästi tuotteen vastaanottamisen yhteydessä.